marinko ilk doğduğunda hipp kullandık kabız oldu 15 günlük falandı doktor sma laktozsuz kullanın dedi bununla beraber gaz damlası verdi biogaiya ikisini aynı anda kullanmaya başladık bebeğim bir hafta içinde ishal gürültülü kaka her beslenmede kaka doktora götürdüm kakada gizli kana baktılar pozitif çıkmıştı ama düşük bı oran dedi doktor alerjik mama verdi sütum yetmediği için iki üç hafta kullandık sonra ağızdan burundan kusunca ben o mamayı vermek istemdim ısrar ettim doktora keci sütlü mamaya geçeyim diye izin vermemişti önce sonra ağzından burnundan kusarken nefessiz kalıyor çok korkuyorum dedim deneyelim dedi bir aydır kullanıyorum çok şükür mukus falan yok