Aselim01 Spiral vardı bende geçen ay iki defa adet oldum bu ay da çok acayip sancılı ve dolu dolu kan gölüyüm bildiğiniz gibi değil ama acayip sancılıyım ve üstüne gebelik testi pozitif kan verdim bekliyorum sizce düşük mü