Ümit hastanesinde, Nuran Bayçora doktorumuz. 6,5 aylığız. Doğumdan beri aynı doktorumuzla devam ediyoruz. Tarzı seviyeli, açıklayıcı. Başka bir şehirde misafirken acile gitmek zorunda kalmıştık. Oradaki dr antibiyotik vermişti. Dönüşte Nurcan hanıma geldik. Antibiyotik alerji yaptığı için zaten kesmiştik. Sabırla idrar aldık birkaç hafta boyunca. Enfeksiyon yarı yarıya düşmüş. Kısacası ilacı verip kolaya kaçmıyor. Bazen soracaklarımızı daha biz sormadan söylüyor aya göre veya gördüğü şeylere göre. Biz çok memnunuz.