Bebeğim 5 günlükken sarılık değeri 16 çıktı 2 gün sonra tekrar bakıldı 18e yükselmişti doktor yatış verdi bir gece fototerapi aldık. İki gün sonra kontrole gittiğimizde 13 çıktı. Doktor bu halinden fazla sarılık gözlemlersen getir tekrar dedi. Sizin bebeklerinizdeki sarılık ne zaman geçti? Gözlerinin kenarlarında yüzünde hafiften var gibi hissediyorum hala. Günde 3 kere 30 cc mama veriyorum geri kalan beslenmesinde meme olarak ilerliyorum. Önereceğiniz bir şey var mı?