Merhaba kizlar banka islerinden anlayan varmi aranizda.Birsey danismak istiyorum.Kredi ksrtima uzun suredir borcum vardi 0 daydi diyebilirim kirmizi kalem yemedik ama hep mesaj geldi.Banka skorunuz olumsuz etkilenmistir diye.odeme yapmazsaniz icra avukat kismina gecilecek diye biz boyle mesaj alinca hep odenmesi gereken asgari tutari odedik banka sorun yok dedi.2 gun once borcumu komple kapadim kredi ksrti ve ek hesap suan borcum yok.Esim kartlari duxenli kullanirsak puanlarimiz yukselir diyor ileride kredi yada kredi karti limit yukseltme vs islemleri icin.bu arada ben esnaflar odasina kayitliyim işletmemiz benim ustume.Sizce nasil yqpmaliyim kartlari aktif kullansam ise yararmi bu tur konularda bilgisi olan 🙏🏻