Kızlar selam hayırlı cumalar🌼 biz 6. Ayda ek gıdaya geçtik ama 3 gün deneme ile de bitirdik 7 aylık olduk. Bugün de sabah kahvaltı yapmak istedik kızımla, yumurtanın sarısı muz bebek bisküvisi derken güzel bir kahvaltı hazırladım ona fena kustu 😥 doğduğundan bu tarafa zaten çok kusan bir bebekti kızım ki bu sefer ki çoktu ama rahatlamışta göründü baya neşenlendi de açıkçası yani diyeceğim şu ki ek gıda da böyle başına gelen var mı geçer mi zamanla süreç zor gibi görünüyor biraz 🥹