Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 20 günlük ve doğduğundan beri mama meme olarak ilerledim ağır lohusa depresyonu geçirdim kaynanamdan dolayı hâlâ aklıma geldikçe üzülüyorum . Kızım 1,5 2 Aydır çok az meme alıyor 1-2 çekip bırakıyor . Sütümü içse var aslında yetiyor 60-70 arası çıkıyor ama emmediği için şimdi iyice azaldı 10-15 cc ancak çıkıyor . Sadece emsin istiyorum mama kullansın istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum nolur akıl verin 1 kaç saat sadece meme yapmak istedim ama çocuk çatlamayü geldi resmen . Ne yapacağım sadece meme olması için nolur akıl verin kafayı yiyeceğim her mama yapışımı ağlayarak yapıyorum . Biliyorum mama zehir değil ama sütüm varken içmemesi ve buna sebep olan kişinin kv olması çok zoruma gidiyor . Kafayı yemek üzereyim