Canım benim bir kaç saat önce bir arkadaş vardı yazmış işte banyo günlerini şu gün şu gün yaptırmayın diyor kayınvalidem ne yapmalıyım diye.Ben ona dedim kırmadan gönlün rahat olsun anne,yıkamıyoruz o günler de diyerek söyle sen annesisin ne zaman yıkanacağına sen karar ver dedim de yani bu neden var anneler de ? Birşey yedirme hevesi yok su içiren vs.Ben hiç doğru bulmuyorum bu tarz şeyleri.Güzellikle söyleseniz anlayacağını hiç sanmıyorum.Bence kesin tepki koymak demeyelimde “ Anneciğim hani sen elbette yavrumu güzel şekilde büyüsün karnı doysun susuz kalmasın istersin seninde evladın evlatların var sen de bir annesin çok iyi anlıyorum ama ben yedirmeyi ya da henüz su içirmeyi doğru bulmuyorum,doktorla da görüşüyoruz olması gereken bu.Henüz çok küçük o zamanlar da gelecek,hatta sen yedireceksin Emin’im ki o da çok mutlu olacak “ diyebilirsin ? Neden anlamasın 🥰