Eğer herşeye rağmen aç olduğunu düşünüyorsanız emzirmeden sonra sütünüzü sağıp şırınga yada kaşık biberon ile bebeğinize verin. Zaten sütünüz ilk günlere göre artmış. Bize de doktor ilk günlerde meme+mama demişti ama sütümün yeteceğini düşünerek meme+sağdığım süt olarak ilerledik. Bir hafta on gün sonra zaten memeyi tamamen kavrıyorlar, sen bebişe alışıyorsun az çok anlıyorsun. Memeden sonra artık şırınga yada kaşık biberonla ekstra sütü icmiyorsa artık memeyi doyup bırakıyordur. Kolaylıklar dilerim ❤️