joyfulmom BalkizimBaloglum2 bence uzun süre kalmasinda sakınca olmaz sonuçta dolaba konduğu an şoklaniyor çorbaya bir şey olacağını sanmıyorum bende ilik suyu tavuk suyu hep koyarım aylarca kullanirim
sarmaliklahana BalkizimBaloglum2 Ben kurban bayramında yapıyorum bir saki kurbana yani 1 sene içinde tüketiyorum. 🙄 Yazın kullanılmıyor zaten.
BalkizimBaloglum2 6 ay önce koymustum unutmuşum bugun sehriye corbasina koydum ama İnternette 3,4 ay diyor corba ziyanmi oldu simdi bilen varmi
Alerjikrinit BalkizimBaloglum2 bence vitamin değerleri azalıyordur bakın tadına sorun yoksa bir şey olmaz
joyfulmom BalkizimBaloglum2 öyle olsa biz zehirlenirdik herhalde 😂 ben ilikli kemik sularını otuz kırk bardağa yakın yapıp atarım uzun süre kullanırım