Kızlar merhaba. Hamilelikte Saframda taş görülmüştü doktora gittim ultrason çekildi dün sonucu aldık ve doktor bolca taş var ameliyat olman gerekiyor dedi. Bebeğim henüz 55 günlük en azından 6 aylık olana kadar istemiyorum dedim evet bebeğin çok küçük daha bir kaç ay bekleyelim takipte kalalım ama kesinlikle ameliyat olman lazım dedi Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğin büyümesini beklemek mi mantıklı olur şuan ameliyat olmak mı? Bir kaç doktora daha gitmeyi düşünüyorum fakat sizce?