Bebeğim 50 günlük 4 gündür bir saat uyuyup oda maksimum yani 4-5 saat ayakta kalıyor gece gündüz bu şekilde hiç nir sikintisi yok altı temiz karni tok gazı yok ağlama falan da yok sürekli uyanık büyük insan gibi oturuyor artık ben bayilcam uykusuzluktan o gayet mutlu bu durumdan normal mi yani bu