Merhaba arkadaşlar. Kızım nerdeyse 12. ayına giricek. Bu aralar iki haftadır falan durup dururken kafasını duvara vuruyo. Arada koltuğa falan vuruyor. Gelişiminde herhangi bir sıkıntı yok Allaha şükür. Ama neden yaptığını anlayamıyoruz. Bu durumu yaşayan var mı? Yoksa normal mi karşılamalıyız