Merhaba arkadaşlar son zamanlarda ciddi anlamda tükendiğimi hissediyorum. Bir sürü bir sürü şey.. Artık gerekli gereksiz her şeyi kafama takmaya başladım. Bebekle çok yalnız kalıyoruz, sırf onun için dik durmaya çalışıyorum ama artık çok zorlanıyorum. Detaya girip sizi sıkmayacağım. Sorum şu emzirme döneminde psikolojik tedavi gören ilaç kullanan var mı aranızda ?? Fayda gördünüz mü ?