Bebeğim 23günlük dünden beri huzursuz gaz sancısı var. Emzirdikten sonra gazı çıkmıyor ya da kusmayla beraber çıkarıyor. Kusunca tekrar emmek istiyor. Tekrar gaz çıkarmayla uğraşıyorum. Bir kısır döngüye girdik. Var mı böyle bir durum yaşayan ya da çözümü 🥺