noluyasanagenemiros İki göğüsten toplam 10 cc süt şıkı eskiden 150 ml görürdüm azalmış resmen 😞 kuru incir dut hurma Malta’na bestlak bulgur içiyorum yiyorum ama olmuyor herhalde.
Defnemmm1 noluyasanagenemiros moralinizi düşürmeyin siz stres yapınca da olur hep olumlu düşünün sütüm var diyin beyninize bu mesajı verin tahinde süt yapıyor
Yazmelegi_ noluyasanagenemiros bende neler yaptım ama azaldı iyice sadece gece yattıktan sonra sabaha kadar biraz doluyor yoksa yok mama veriyorum
egee_momm noluyasanagenemiros sütüm çoğalsın diye yemediğim içmediğim şey kalmadı 3.5 aylıkken meme reddi yaşadık daha da azaldı 6. Aya kadar zorla emzirmeye çalıştım en sonunda ikimizde pes ettik bıraktık memeyi sadece gece emiyor
noluyasanagenemiros Defnemmm1 tahin de yiyemiyorum ki süt alerjisi var yoksa çok güzel süt yapıyordu bana
newmomhello Azaldıgını hissedip emzirmeyi bırakmayın lütfen, emzirdikçe çoğalıcaktır, bol su için ve sık sık emzirin, yada sağım yapın
noluyasanagenemiros newmomhello emzirmeye çalışıyorum fakat az geliyor herhalde sinirleniyor almıyor 🤷♀️
lajune egee_momm bizimde öyle , tek meme emiyor 6 aylığız 3 aydır bu sıkıntıyı yaşıyoruz, gündüz canı isterse bir iki fırt ama gece uyanınca emiyor . Sanırım gündüz biberonla süt veya mama geleceğini biliyor ondan diye düşünüyorum .
lajune Yarım gün çalışıyorum, 3 aydır zaten sütüm yetiyor mu düşüncesi stresi, yorgunluk uykusuzluk bence etkiliyor . Bende tahin ve helvasını, havuç, dut kurusu bol bol tüketiyorum ama yine de memeye çok gelmiyor