Betelgeuse_ hayır yok ben 6:18 yapıyorum baktım ki diyetler listeler bana göre değil daha çabuk pes ettiriyor beni bende düşük karbonhidratlı, paketli gıdalardan, kızartmalardan, şeker ve şekerli herşeyden,ekmek hamur işi vs uzak durarak aralıklı oruçla kilo vermeye karar verdim ama yeri geliyo bu bahsettikleri mden yiyorum ama ertesi gün ya tek öğün besleniyorum ya da daha fazla spor yapıyorum dengeleyip kilo vermeye devam ediyorum, aralıklı oruçla ilgili bir kitap var bende onu okuduğumda öğrendim çoğu şeyi ve sizin rahatsızlarınıza çok iyi geldiği yazıyordu 🌸