civcivmom Dijital baskı ince deri taban halı kullanan varmı aranızda ? Memnunmusunuz ? Almayı düşünüyorumda kararsızım
Fundayavuz Mutfağımda kullanıyorum aslında memnundum ama yırtılmalar oldu robot süpürgeden dolayı süpürürken ince olduğu için kaldırıyor galiba ondan yırtıldı ama dijital daha almam