gozleri_deniz1 Selinalpi kızım şuan 2 yaşında ozamanda kullanıyordum hala kullanıyorum bir diş sarımsağı minik doğrarsanız anlamaz bile yutması lazım şiddetle tavsiye ederim kullanın
Sarikuzumalp Selinalpi Ben kullanıyorum ama limon sıkmıyorum. Sarımsağı da vermiyorum direk. Sarımsağı soyup üzerine bal ekliyorum balından veriyorum. Müthiş bir şey. Kesinlikle kullanın derim.
Balkabagi Ben de kullanıyorum bebeğim şu an 3,5 aylık kendim yiyip emziriyorum.Hastalancağını hissettiğimde ya da ben kötüysem hızlıca sonuç alıyoruz mükemmel bir kür.
havuclumom Balkabagi tam olarak nasıl hazırlıyorsunuz ve karışım hazirlayip ihtiyaç oldukça mi tuketiyorusnuz her seferinde yeniden mi yapıyorsunuz
Balkabagi havuclumom 2 ince diş sarımsağı ince ince doğrayıp içine bal ve limon ekleyip kaşıklıyorum. Hastalık süresince kullanıyorum ama burun akıntısı öksürüğü olduğunda 3 gün kullandım bebeğim düzeldi garantilemek için 2 gün daha tüketmiştim. Tek seferde yutuyorum ben bir kaç kerede alanlar da var ama ben tadından rahatsız olmuyorum
pilavustutavuk Yinede dikkatli olmakta fayda var. Oğlum 4 yaşında ama alerjik bünyesi… bal ya da sarımsak artık hangisi bilemiyorum çok fena alerji yaptı. Çay kaşığının ucu ile bir deneyin sonra devam edin
Tomris-Hatun Ben . 2.5 yasindalar ikizlerim 1 yasinda kadsr yogurtuna karistirarar verdim sarimsagi . 1 den bu yasa kadsr her hasta olduklarinda bu kür