Gokceveannesi Bebeğim 14 aylık sinirlenince istediği birdey olmayınca elini ısırıyor baya iz çıkıyor ama ağrısına ağlamıyor yada gelip bizi ısırıyor bu durumu yaşayan var mı kendi ısırması beni çok üzüyor ne yapmam gerekiyor kendi kendine bırakır mı