Gel sarılalım 1 haftadır bebeğimi tanıyamıyorum 7 ay 10 günlük her şeye ağlıyor ama her şeye kucakta olsa bile , gündüz 3 uyku yapardı artık hiç uyku yapmıyor ve uyutmaya çalışırken ayağımda sallıyorum kendini atıyor ayaklarıyla tekmeliyor şaştım kaldım 🤦🏼♀️ her şeyi atıyor sinirleniyor 2 dk odadan çıksam çığlık kıyamet ve gece uykuları berbat oldu 1 kere uyanan bebek artık yarım saatte bir uyanıyor bugün 4 de uyandı gülücük saçıyor full enerji 🫠🫠ve 3 diş birden patlattı hiç bi atak beni böyle ezip geçmemişti 😢