babymi Bebeğim erkek 13 aylık ve kilosu 9,2 kg. Doğduğundan beri çok kilolu bir bebek olmadı. Canı isterse yemeği iştahlı yiyor, istemezse de ağzına bi lokma koyamıyorum. Ne yapmalıyım?
Ozlem2904 babymi şehir hastanesindeki çocuk Dr a 1 yaşına gelince 10kg olur sonra kg alımı yavaşlar demisti iyice. Eğer ciddi b iştahsızlık yaşıyorsaniz kan değerlerine baktirin
Kuzeymomss babymi Oğlum 17 aylık ve kilosu 10.400 gram falan. Bizim de demirimiz düşükmüş bugün doktorumuz dedi. Boyu uzun olduğu için iyice zayıf duruyor. Yapacak birşey yok sağlığı yerinde olsun önemli olan o
babymi senaninanasi elhamdülillah ben çok dert etmiyorum açıkçası gelişim olarak şuanda çok iyi, yürüyor al ver gel bunları hem söylüyor hem anlıyor dede dayı baba diyebiliyor. 💕
babymi senaninanasi maalesef ki çevre faktörü beni etkileyen “bu çocuk çok zayıf, yedirmiyor musun sen bunu”
civcivmom Ozlem2904 kan değerleri iştahsızlığı etkiliyormu benm bebeğimde 2 aydır kilo alamıyordu iştahsızdı kansızlık ve vitaminsizlik var iştahını etkilermi bu durum
senaninanasi babymi benim kızım 93 cm 13.4 kilosu da 23 aylık. Kim görse aaa bu kız çok zayıflamış diyor. Aksine kızım neredeyse bir senedir aynı kiloda boyu uzadıkça zayıflamış gibi duruyor. Zayıf olması beni daha mutlu eder. Çünkü ben ve eşim kiloluyuz. Kilolu olmak çok kötü
Ozlem2904 civcivmom özellikle kansızlık etkiliyor Dr bize tedavi dozu demir şurubu verdi 2ay kullandık 3.gunden sonra bile etkisini göster zaten. Şuan 21aylik maşallah yetişkin gbi yiyor seçmeden. Dr kan değerlerine bakalım öyle tedavi uygulayalım hemen istaj şurubu verilmez neyi eksik b bakalım demisti
civcivmom Ozlem2904 bizimde bakıldı kilo alımı durmuştu yemiyordu 8 aylık ve çinko kan b12 vs düşük cıktı kansızlık vardı dün başladık iştahı açılırmı ki acaba