Arkadaşlar bebeğim 40 günlük ve kolik maalesef. Kucağımızda rahatlıyor uyuyor fakat yatağına ya da herhangi bir yere koysam direk inleyerek ıkınarak uyanıyor. Çooook derin uyursa bi müddet yatıyor fakat onun harici çözüm bulamadım. Var mı bu durumu yaşayan