nese18 Merhaba, biogaia gaz damlası kullananlar var mı? Faydasını gördünüz mü? Gittiğimiz doktor bunu yazdı ama hiç işe yaramadı. Bebeğim sancı içinde kıvranıyor sürekli.
Ugurbocegim19 nese18 ben kullandım. Şükür çok faydasını gördük. Pahalı bi ürün bence en iyisi. 2-3 kullanimda vücudu alışınca faydasını görebilirsin ilk seferde sihirli değnek değil maalesef 🙈 saat 5 deyince bizde çok ağlama krizleri ile uyanirdık o damlala yaşadık 3 bucuk ay resmen 😂
Zeynepinnannesii26 nese18 Biagaia ve metsil birlikte kullandım, bebeğim çok da gazlı bir bebek değildi o zamanlar işe yaramıştı, ikisinden de birer şişe kullandım tekrar gerek duymadığımız için almadım
eceliko nese18 biogaia probiyotik ve 2 haftada falan etki ediyor. ben ilk kullanırken biraz kimyon çayı verdim bir iki kaşık. şu an biraz rahatladık 10 gündür falan kullanıyoruz
Minigim38 nese18 bu gaz damlası değil bağırsak düzenleyici probiyotiktir ve 2 hafta düzenli kullanımda faydasını gösteriyor tam aynı saatte vermeniz gerekiyor vede buzdolabında muhafaza edilmesi gerekli. Eczaneden alırken de buz aküsü ile verirler ve 5 damla olarak kullanılır
Adygepsasee Biogaia bagirsak duzenleyici olarak veriliyor yanina ek olarak bir gaz damlasi veriyolar beraber kullaniliyor her gun ayni saatte vermeniz onemli ben yanina sabsimplex gaz damlasini kullaniyorum doktorumuz onu verdi
Klmgl Adygepsasee günde kaç damla şeklinde kullandınız? Biz iki defa 10ar damla verdik bebeğim ağlamaktan sancıdan hastanelik oldu asla susmadı :( ama hala gazlı bi bebek olduğu için tekrar kullansak mı diye düşünüyoruz. Sizde işe yaradı mı ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏
AEgemm Klmgl sab simplexi bize günde 4 sefer 6 saat arayla yazmışlardı. Burada işe yaradı diyen de çok var ama bizde işe yaramadı hatta onu verdiğim zaman daha fazla kıvranmaya başladı kestim bende relactaz kullanıyoruz
Adygepsasee Klmgl sabsimplexi gunde 4 defa 10 damla ile basladik ama bebegimin beslenmesi ve kilosu iyi oldugu icin doktorumuz 15 damlaya cikartti ilk basta bana da etki etmiyormus gibi geliyodu ama inanin damlalari birakinca daha kotu oldu doktorunuz ne derse onu dinleyin bence zaten biogaia icin de 3 ay kullanabilirsin dedi
Denizoglan nese18 ben oğluma kullanmıştım anlık değil ama düzenli kullanımda bağırsak hareketlerini düzene sokuyor ve rahatlıyor
Klmgl Adygepsasee bizim sorunumuz etki etmemek değil tam tersi fazla etki etti aşırı bi ağzından gaz çıkarma durumu oldu sancıdan dolayı sürekli ağladı o yüzden tekrar kullanmaya korkuyorum sab simplexi
babybmoms nese18 bebeğim kolikti 4 ay kadar sürdü gazı hiçbir damla işe yaramadı hepsinden aldım hemen hemen sadece forbiome var o çok az işe yaramıştı ben bebeğime hep kimyon demleyip içirdim o yüzden 20 günlük falandı o süreç boyunca bende sadece kendi yaptığım işe yaradı