Aslananne1 sadece bir anne çocuğunu tanır,bazen doktorlar bile yanılıyor onu en iyi siz gözlemlersiniz.Her bebek aynı değildir bazıları bazı şeyler çok erken yaparken bazıları çok geç yapar. Kuzenlerim neredeyse 3 yaşında konuştu kardeşim neredeyse 2 yaşında yürüdü şimdide 5 aylık oğlum var ☺️ Onların en iyi gözlemcisi biziz bi farklılık varsa bunu anne hisseder. Eğer hissediyorsanız bu alandaki uzmanlara danışın 😊