1Annevekizi ya bu alışkanlıkla alakalı sanırım. Ben bekarken de annemden 3 çeşit gördüm. Az az yapar her gün taze yemek yerdik. Ben ama çoğunlukla iki çeşit yapıyorum. Ya çorba sebze yemeği, ya da yemek ve pilav şeklinde. Tabi yanında salatası ya da cacığı olur falan. Yemekleri az yapıyorum ertesi gün taze yemek yapıyorum Haftada 2 3 günde de tatlı yaparım mutlaka.
Tabii şuanda bebeğim 8 aylık daha rahat yapıyorum. İlk 5 6 ay çorba yapsam yarabbi şükür diyordum 😂