Adenkusum2903- Kızlar evolvia mama kullanan var mı kilo aldırımı nasıl acaba ben şuan aptamil presyneo kullanıyorum ama kilo alımı yavaş ondan dolayı evolvia denemek istiyorum ama endişelerim var kabız yapar mı vs diye kullanan varsa yazabilir mi?
Ozooo Adenkusum2903- ben kullandım ilk zaman bebeğim severek içti şimdi bıraktık ama ne gaz ne kabız yapmadın