Kızlar kızım 17 aylik 2 3 gündür kuyruk sokumum çok ağrıyor elleyince acı falan yok ama dayanılmaz ağrı yapıyor akşam yatınca biraz geçiyor sabah ayağa kalkınca yine aynı ne yazıkki yakın tarihli bir doktor da bulamıyorum gitmek için kas gevsetici alacağım ama sorun olur mu kullanan varmi yardımcı olabilecek