Ozooo Selam kızlar hangi probiyotiği kullanıyorsunuz ve etki ediyormu? Ben maflor kullanıyorum baya işe yarıyor ya siz ?
annemioldumbensimdi_ Ozooo maflor u doktor önerdi ama alıp kullanmadım gaz damlası diye kızım gazını rahat çıkarıyor aslında sizce kullanmalı mıyım yine de
aynenncnmmm Ozooo symbosis bifidrop doktor önerisi ile başladık kolik + gazlı bebek şuanlık daha iyi gidiyoruz bakalım
Cekiyorum_Gulumse Ozooo kizim 2-3 yaslarindaydi hastalık- antibiyotik kısır dongusune girmiştik. Canımız doktorumuz maflor önermişti. Allah razi olsun . Bi daha o kış antibiyotik kullanmadık. Maflor der susarım 🥰
Aslan1 Maflorr kullanıyorum başka da kullanmadım hiç başarılı .. ve sma comfort mama gaz sorunu yok …
Ceycey001 Ozooo Aslan1 annemioldumbensimdi_ Ezzzzi Busraalina miray_85 aynenncnmmm dolcegurbanne joyfulmom Mrvklc97 Cekiyorum_Gulumse leyla23 -Sare32- motherofsunshine ebru_32 masallinaannesi kumraldenizkizi kızlar bilgi sahibi degilim probiyotik mutlaka kullanılmalı mı benim bebegim 7 aylık cok sık kaka yapıyo geçen arkadasımda dedi biz probiyotik kullanıyoruz sık tuvaletini yapmasın veya kabız olmasın yedikleri yarasın diye demisti bize hiç doktor yazmadı devlete gidiyorum diyemi yazmadı acaba
fik Aslan1 maflör ü Ben de kullanıyordum sanki daha çok gaz yaptı benim çocuğa bıraktım sonra daha çok rahatladı
Ozooo annemioldumbensimdi_ önerdiyse doktorunuz evet kullanın sadece gaz için değil hem ishal hem kolik sancısı hem reflüye iyi geliyor tavsiye ederim
Ezzzzi Hep bio gaia kullanmıştım ama 1 yaşında şuan hala ishal sık oluyır o yüzden ara ara atp kullanıyorum
dolcegurbanne biogaia aldım ama pek bi faydasını göremedim belki zaman geçtikçe görürüm diye kullanıyorum bi umut 🤦🏻♀️
2boymommy dolcegurbanne nezamandir kullaniyorsun canim? 2 haftaya kadar sürebiliyor etkisini göstermesi
cherry_baby Cekiyorum_Gulumse ya bu maflor bagırsak düzenleyici değil mi gaz damlası niyetine kullanılmıyor mu ??
leyla23 Ozooo daha günlükken antibiyotik verdikleri için maflora başlatmıştı doktor, hala kullanıyorum çok başarılı. ekstra gaz damlası kullanmıyorum, çok işe yaradı gazı içinde
motherofsunshine Ozooo biz Forbiome kullanıyoruz. Mavi kutu normal olan, turuncu kutu ise D vitaminli. Önce normal kullanıp ayrıca D vit veriyodum, şimdi direkt d vitaminli olana geçtik, ekstra d vit vermiyoruz. Çok memnunuz.