Karalti_ merhaba benim ilk 3 gun kanama oldu gogusnuclarımda acısada emxırdım Bi gece baktım cocuk kan kusuyor hemen doktora gttık gece yarısı doktor meme ucundaki catlaktan dolayi ictıgı kanı dısarı atmıs dedi. Sonra lansınoh aldım her emzirme sonrasınsutdum acık bıraktım hava alsın gogus lerim diye sukur 3 gun demeden gectı sımdı 4 aylık olduk surmedım hıc ek gıda zamanı nasıpse acırsa sırerum bir de garmastan pomat öneriyor doktorlar belki o iyi gelir size deneseniz