biimiyomyardimet Anneme dün biyopsi yapıldı bugün ve pazartesi tekrar yapılacak.. sonuçlar kaç güne çıkıyor 😔 kapıya 1 ay yazmışlar ama 1 ay çok geç, Allah korusun kötü bişey çıkarsa neden vakit kaybedelim 😔 çok üzgünüm çok 😔
Zeliff biimiyomyardimet patolojiye gönderildiği için uzun sürüyor sonuçların çıkması. Kızımın elinden biyopsi almışlardı Bilkent Şehir Hastanesi’nde bizede 1 ay dediler ama 15 gün sonra çıktı. Belki sizinkide çıkar geçmiş olsun 🌼
Cerenoymk35 biimiyomyardimet Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben 17 yaşımdayken memeden biyopsi yapılmıştı. Patalojiye gidip sonuç almamız falan 15-20 sürmüştü.
biimiyomyardimet Omeraslan patolojide mi tanıdık bulmak gerekir peki yoksa laboratuvarda filan mı süreci hiç bilmiyorum 😔
Mmeelliikkeee biimiyomyardimet on gün sonra sormaya başlayın genelde 15-18 civarı çıkıyor sonuçlar bir aya kalmaz .. geçmiş olsun