Rabiaer Benim ki bir nisan da doğdu ek gıdayı pek sevmiyor ne yapacam bilmiyorum meyve seviyor diş yok ama elini kulağında bence çıkacak uyku ne gece ne gündüz var ne edecem bilmiyom
gzmdasss Rabiaer elini kulağında derken gerçek manada mı demek istediniz😄 Bizimkinin gerçekten de eli hep kulağında özellikle emerken kulağını yoluyormuş gibi yapıyor diş çıkarma belirtisiymiş öyle diyorlar ama
Mete23 gzmdasss çok sık uyanıyordu uyanmakda değil gözler kapalı uyuyurken ağlıyordu sürekli yeni doğan döneminden daha sık kalktık şimdi ½ defa kalkıyor hala
gzmdasss Mete23 bizimde şu dönemde öyle diş çıkarınca normale döndü mü birde bu sık uyanma ne kadar sürdü
batu_26 gzmdasss Merhabalar 2.bebeğim bizde ek mamaya başladık yoğurt çok seviyoruz yoğurt suyuyla irmik yapıyorum üzerine azıcık üzüm suyu (meyveler değişiyor mevsimine göre) dişimiz henüz yok emekleme sevmiyoruz genelde destekli yürümekten yana sanırım (ilkimizde öyle ilerledi) gece uykusu düzene girdi artık sabaha kadar uyanmıyoruz (10_6 ) çok kolik bebekti 4 ay sürdü. Şimdi daha rahatız beslenme ve oyunu düzenli tutarsak uykusuda düzenli oluyor (kaka saatimiz değişmezse )
Buket57 gzmdasss emziriyorum mama da veriyorum🥰 biraz tombiş olduğumuz için süt yetmiyor artık😀 doktorumuz diş döneminde uykusundan uyanabilir ancak o zaman diş jeli kullanın demişti onun dışında bişi kullanmıyoruz biz dişten dolayı olabilir sizin gece uyanması diş jeli denediniz mi?
gzmdasss Buket57 acaba doymuyor mu bebeğim o yüzden mi sık uyanıyor diye de düşünüyorum 🤨 Kaç kilo bebişiniz
Buket57 gzmdasss çok rahatsız etmezsse zaten önermiyorum demişti doktorumuz,bende o zaman sizin gibi yaparım. Sık uyanması acaba karnı acıktığı için olabilir mi
Buket57 gzmdasss bende size tam bunu sormuştum🥰 bence sık uyanması acıkmakla alakalı olabilir doymadığı için,yanlış anlamayın yani beni benimde süt yetmediği için mama veriyorum gayet neşesi yerinde,şu an 5 ay 16 günlük 10 gün önce kontrolde 9400 kiloydu🧿
batu_26 Buket57 günde 4 sefer emme 1 sefer ek yoğurtlu beslenme sabah 9da 1seferde yatmadan önce ek mama 120 ml 21.30 da
gzmdasss Buket57 maşallah canım yok yok yanlış anlamıyorum benimde aklıma o geldi belki doymuyordur dedim
ShuraMeyra 8 nisan dogumluyuz kisa sureli oturmalara basladik ama emekleme cabasi oldugu icin kendisini surekli atiyor. Surunerek baya ilerliyor masallah. Yuruteci cok sevdi onunla gezinmek baya hosuna gidiyor. Uykularimiz baya bi duzensiz bakalim ne zaman duzene oturur bilmiyorum ama dis ocagimiza incir agaci dikti. Ciksada bi rahatlasak😭 onun haricinde ek gidanin tatli tatlarini sevdi. Sebze henuz yemiyor.. gerci daha kucuk elbet yiyecek ama insan sabirsizlaniyor yinede
batu_26 ShuraMeyra sebze daha erken yine siz bilirsiniz də bizə doktor sadəcə yoğurtlu ve meyveli. sebzeliler 1 ay sonra dedi o da doğal olarak haşlanmış
Emine_elis gzmdasss 13 Nisan doğumlu kızım ☺️uykular kısa gece 3 4 değişiyor kalkması bazn de 1 2 kalkyr , yaklaşık 2 aydır dönüyoruz hep kucakta kalmk istyr sürekli oyun oynama kendini mıncklayp öpelm . Ek gıda çok yeni başladım yoğurt verdm skntı olmadı dün havuç püre verdim sevmedi Sanrm yemedi bnde ısrar etmedim örümcek koyuyrm onunla yürüyor artk durmuyr emekleme de çok olmadı diyeblrm ☺️🥰
Emine_elis gzmdasss diş daha çıkmadı a yerleri çok belirgin onu ateşini fln yaşadık elller sürekli ağızla ne bulsa ağzını kasıyor resmn ☺️
Aysegulgzgr gzmdasss 20 nisanda doğdu benim kızım sabahtan aksama kadar çığlık çığlığa bağırıyor Ağzından sanki çeşme açılmış gibi salyalar akıyor Dönüyor evin içinde dönerek geziyor Zararlı oldugunu biliyorum ama yürütece koyuyorum arada bir evi geziyor Yemek yemeyi seviyor mama istemiyor Gece uykularimiz guzel 2 yada 3 defa uyaniyor cok oyuncu 🤣🤣
ShuraMeyra batu_26 tam tersi doktorlar once sebze verin diyor. Meyveye alismasina gerek yok meyveyi her bebek sever tatli sonucta. Sebzeden kastim lahana vs degil. Gaz yapici seylerden ziyade havuc patates kabak gibi sebzeler. Internetten bakarsaniz zaten 4+ uzeri bebekler icin sebzeler hemen yazar neler verilicegini. Ki biz 6 aylik olduk hayli hayli yemesi gerekiyor