Sudokrem bencede hiç iyi değil. İki kere sürdüm kızarıklık yaptı belki hassas olan ciltlere dokundu bilmiyorum. Pişik olduğundan gece yatarken Travazol Krem sürüyorum ben oğluma sabaha geçirmiş oluyor. Çok memnunum. İleri derecede bile olmuştu tanecikli pütürlüdu poposu onda bile etki etmişti.