Merhaba kızlar bugün aşımız vardı gittik 2. Ay aşılarının 2. Dozları yapılacaktı normalde ama bir tanesi kaldırılmış bakanlık artık ona gerek duymuyormuş yerine başka bir aşı koymuş ve 9. Ay içinde kızamık aşısını koymuşlar. Başka bilgisi olan var mi?