Aselim01 Kızlar spiral var geçen ay iki defa adet oldum bu ay sadece sol kasığım ve belim çok ağrıyordu iki gündür sancılanıyorum ve kanamam oldu sancı kesildi sabah test yaptım pozitif çıktı kan verdim spiral var diye rahim duvarı gözükmüyor
Gamzosgamzos Aselim01 ayyy en korktuğum şey benimde spiralim var ama reglim bir gün gecikti test yapmaya cesaret edemiyorum inşaAllah mevsimsel gecistir hamileliğe pek ihtimal vermiyorum çünkü spirale ek kayarsa falan diye eşimde korunuyor
2cocukluanne222 Aselim01 Evet yengem hamile kalmıştır ama düşük yaptı sprial takılıyken eşiniz de korunursa daha iyi olurdu prezervatif falan
1mehmethaninannesi Aselim01 Bende şu an ondan korkuyorum geçen ay 12sinde olmuştum . Bu ay daha olmadım ama göğsüm acıyor . İlk hamilelikte de göğsüm acıyordu belirti olarak spiral haricinde ekstra korunma yöntemi kullanmıyoruz bilmiyorum artık
Aselim01 1mehmethaninannesi çok silik çizgi çıktı kızımda da böyle çıkmıştı ayakta duramıyordum şuan da da öyle
geceuyumayanne1 Aselim01 çok duydum hamile kalanı özelikle bu forumda sizin ne kadar oldu taktirali kontrle gittiniz mi belki kaymıştır spiral o yüzden hamile olabilirsiniz kan verdinizmi
Aselim01 geceuyumayanne1 hamile değilmişim rahim ağzında yara varmış spiral çıkartıldı tedavi başlatıldı
Nuray41 Ay bende de sipral var çok korkuyorum bende eşimde sipral var diye hiç korunmuyor kaydığını da anlayamıyor insan bilmem ne olacak ne zaman çıkacak kan sonucu
Bir-prens-annesiii Aselim01 yengem 2 kez spiralle hamile kaldı birinde düşük oldu diğerinde ise yeğenim şimdi 5 yaşında