Biz 3 ay çektik doktor izin vermedi damla dışında hep masajlar filan ben içtim rezene kimyon çayları işe yarıyordu az da olsa tam geçti dedik 1 hafta herşey harikaydı gazını kendi çıkarmaya başlamıştı ki atak dönemi başladı şimdi de ayakta emziriyorum ve gece uykuya geçemiyor hep ağlıyor keyfini süremiyorum anneliğin