Ben yenidoğan yoğun bakım hemşireyim kendi kızım da sarılıktan yattı 3 günlükken 18 di değerimiz. Kendi çalıştığım yerde kendi arkadaşlarım bakmasına ve emzirmeye girmeme rağmen çok ağlamıştım. Seni çok iyi anlıyorum. Ama ben o gün kendime dedim ki ya ağlarken kendimi perişan ederken sütüm kesilirse ya bebeğime gereken vazifemi yerine getiremezsem. Hemen toparlanmam lazım diyip silkelendim yedim içtim ve emzirdim üstüne süt bile sağdım. Annelik duygularım kabarmış olsa gerek sütüm de çok arttı o dönem. Şuan bebeğin seni asla unutmaz onu kafandan at. Sadece süte ihtiyacı olacak sağım pompanla sağ emzir arttırmak için elinden geleni yap 🙏🏻 sağlıkla taburcu olsun inşallah