33 günlük bebeğim var.önceden Emzirirken diğer göğsümden hep süt akardı kıyafetim ıslanmasın diye mochi pompayı takardım ona dolardı.İki gündür pompayı takmıyorum Diğer göğsümden hiç kendiliğinden süt akmıyor. Pompayı koyunca doluyor.acaba bu Kendiliğinden süt akma olayı zamanla kayboluyor mu? Tecrübesiz olduğum için merak ettim