Kızlaeie oğlum tam 10 aylık. Anne sütü hiç almadı mama yedi ama zorla ve artık 1 haftadırda mamayı bıraktı ek gıda deseniz oda yok yemek yemiyo sadece yoğurt meyve püresi. Ve dün kilosu 8.400 çıktı doktor kilosunu az buldu bu durum beni çok üzdü sizce oğlumun kilosu çok mu az bir şey okur mu🙏