Salı günü ben grip gibiydim pazar günü duş alıp saçlarımı kurutmadan bütün gün kızımla ilgilendim diş çıkarma dönemindeyiz.
Kendimi kırgın hissettğim an maske ile yaklaştım ıhlamur içtim bol su tükettim ve parol içtim pazartesi kaloriferi açtık artık geceleri soğuk diye ev baya iyi sıcaklığı. 25-26.5 seyrediyor yeleksiz oturtmuyorum
Salı günü dr kontrolümüz sonrası kızımı annem ile eve yollayıp hastanede ben serum taktırdım kendime vitaminli kombo ve toparlandım grip olmanın eşiğinden döndüm ama dünden beri kızım ağlarken sesi çatallı gibi ve hapşırık ile hafif öksürük var gibi. Salı günü doktorumuza gittğimzde hic bir seyi yoktu bebeğimin hatta rotanın 2. Doz aşısını oldu.
Ne yapmalıyım şimdilik ne önerirsiniz? Baktım Allah korusun kötüye gidiyor grip oluyor tabi ki doktorumuza gideceğiz ama kötü olmadan şimdiden ne önlem alıp neler yapabilirim? Dişleri için ağrı vurduğunda durmadağında 1 çay kaşığı calpol veriyorum sürekli değil tabi ki.
5 ay 19 günlük kızım bu arada.
Önerilerinize açığım.