6.hastalığa benziyor, hastalık geçtikten sonra döküntü başlıyor, benim oğlum da 8 aylıkken geçirmişti, el ayak hastalığında daha büyük yara benzeri şeyler oluyor yanılmıyorsam, gelmiş geçmiş olsun, 6. Hastalıksa zaten hastalığı atlatmış oluyor, inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur yavrunuzu.