Kızlar selam oğlum 1 ay 17 günlük oldu💗 hala cok zorlanıyorum gün icinde cok uyumuyo uyusada hemen kalkıyo. Emmesi iyi emiyo bazen fazlasını kusuyo falan. Dışarı cıktığımızda bazen iyi duruyo bazende hic durmuyo gecen gün dışarıda durmadı endişelendim eşimi aradım geldi aldı bizi hdhdhdj dışarıda nasıl rahat zaman gecirebiliriz var mi önerileriniz?? Gece de bu arada 9-10a doğru uyuyo yatağına koyuyoruz emzik ve white noise sesiyle kendi dalıyo genelde sonra emziği alıyoruz. Gündüz durmuyo hiç ben de hic iş yapamıyorum valla ağlıyo uyumadığı anlarda hep bu beni zorluyo😖😖