Sevdaa34 Hanımlar merhaba , 1 aylık bebeğim grip oldu malum havalar bi öyle bi böyle ve evdeki herkes grip di muhtemelen ona da gecti. Çok az öksürüğü var ve birazda burnunda hırıltı yaşayan var mı varsa neler yaptınız tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻
-Tusemcimm- Sevdaa34 Mustelanın göğüs rahatlatıcı kremi var bebekler için üretilen, eğer göğüsünde hırıltı varsa nefesini etkiliyorsa göğüsüne 2-3 saatte bir sürüp sıcak mendil koyun çok etkili olucak 🤲🏻 Trendyolda yıkanmamış koyun yünü satılıyor bebeklerde çocuklarda göğüs hırıltısı ve öksürük varsa Buda çok etkili geliyor gece gündüz göğüsüne koyun çok rahat uyuduğunu göreceksiniz. Geçmiş olsun 🩶
medinesaracoglu Benim de 25 günlükken gribe yakalanmıştı bebeğim burun aspiratöru almıştım hayatımı kurtardı gerçekten her tikaniklikta burun damlası döküp acabiliyorsunuz burnunu. Boğazında hırıltı vardı acile götürdüm emzirdigim için günde üç kez sadece parol atabilecegimi söyledi sıvı verip burnunu açtılar o kadar ateşi yukselmedigi sürece birşey yapamayacaklarını söylediler bol bol emzir dediler o kadar sizde öyle yapın isterseniz ama her ihtimale karşı bı acile gidin ciğerlerini bı dinlesinler
Serim35 Merhabalar benim ikiz bebeklerimde henüz 40 günlük olmadan malesef grip oldular. Oda da soğuk buhar makinesi çalıştırıp başlarını biraz dik yatırın. Ve sadece burundan serum fizyolojik uygulamaya izin verdi doktorumuz çok tıkanırsa burun aspiratörü ile de temizlemek gerekiyor. Acil şifalar çok geçmiş olsun