AlinaEmreHan1 Yusufayse aşı ateşi bu kadar yükselmez diye düşünüyorum, yani hiç böyle bir şey yaşamadık tüm aşılarını aldık, en fazla 37,5 - 38olurdu, muhtemelen yanlış göstermiştir, hele bide temassız ateş ölçer ise. Koltuk altı olanlardan Ölçün
canikoko Dijital dediğiniz temassız sanırım. Maalesef onlar çok yanıltıyor. Her zaman kulak ve koltuk altı esas
aysmom1 Geçen hafta menenjit aşısının ilk dozunu olduk. Çocuğumun ateşi akşam 7ye kadar hiç yoktu hatta 7den sonra da 37 civarındaydı hep. Bir anda 38 buçuk oldu. Çocuk titremeye başladı, baygınlık geçirdi resmen. O yüzden bir anda ateş çıktığına kesinlikle inanıyorum ama alnindan ölçülen dijital Ateş ölçerler pek önerilmiyor. Koltuk altından olculenler daha etkili ve doğru sonuç veriyor
eylulcakir Yusufayse Dmek ki bünyesi zayıf çocuğunuzun benim yeğenim de aşı sonrası havale geçirmişti nadiren görülüyormuş kilosuna oranla parasetamol ver sen yine de 37nin üstüne çıktığında
Beybisibeybisi Yusufayse siz her aşıda doktora ateş yapma oranını ve kaç gün ateş yapacağını atel olursa ne yapacağınızı mutlaka sorun olur mu