Deletedmom387 Merhabalar. Benim de tam geçti derken gene gelirdi öyle akintim hep. 2 aylıkken doktora kontrole gitmiştim bi sıkıntım yoktu, normale de dönmüştü o vakit. Ve 40 günde bitmedi benimki de 50 gün falan sürmüştü. Ağrınız falan yoksa daha lohusa akıntınız olabilir. 2 ay olduğunda da bi doktora gitmenizi tavsiye ederim. Dikiş vs varsa kontrol eder ve smear testi yapıyorlar rahimde sıkıntı var mı bakıyorlar. Doğumdan sonra mutlaka bir kere kontrole gidin. Şuanda durumunuzu da biraz daha takip edin ağrı vs yoksa lohusa akıntınız olabilir.