Merhaba kızlar. Bebeğim birkaç gündür hasta. Doktora götürdük antibiyotik ve balgam sökücü kullanıyoruz. Burnu genzi devamlı doluyor nazal yıkama ile açıyorum sürekli. Şimdi de göz akıntısı başladı sağ gözünde akıntı ve çapaklanma mevcut. Ne yapabilirim? İşe yarayacak doğal bir yöntem var mıdır ? Bebeğim 7 aylık