Benim oğlum da 15 aylıkken geçirdi 1 ay olmadı geçireli 3 4 gün ağır geçiyor sonra geçiyor yavaş yavaş 10 güne kadar hiç birşeyi kalmıyor korkmayın biraz yorucu bir süreç ben şırıngayla sıvı takviyesi yaptım çok ağır geçirdi oğlum dolaptan çıkarıp soğuk çorbalar içirdim en iyi soğuk rahatlatıyor hasta etmeyecek kadar soğuk suda her gün duş aldırdım çok kalın giydirmeyin sıcağı hiç sevmez ağrı yaparmış. Baş ve karin ağrısı yapıyormuş biz dolvenle geçirdik süreci ilk iki gün 40 dereceleri gördük ateşte şimdi bir sıkıntı yok sadece tek tırnağı düşüyor şimdi o da geçer yakın zamanda çok geçmiş olsun umarım hafif atlatırsınız