Hndsmom Şu an 3 aylık 5.30 dan beri sancıya ağlıyor. Gündüz bir şey yokken bu saatte niye gelir anlamadım yok mu bir çözümü bunun ne zaman geçiyor acaba. Uykusu açılınca daha çok sinirleniyor
Ela3424 Hndsmom ayaklarını bisiklet sürer gibi yapın ve sonra karnına çekin çok iyi geliyor gaz damlası muhakkak kullanın bizi o rahatlattı
Mahir35- Emzirip gazını çıkarmadan uyuttulduğu için bu saatlerde artık dayanılmaz hal alıyor muhtemelen. Bu aylarda gaz çıkarmasına yardımcı olmak çok önemli, yediklerinizede dikkat etmeniz gerekir. Relamax kullanabilirsiniz çok iyi gelecektir.