Merhabalar
Bebeğim henüz dört günlük ve iki seferdir ağzında parmağımı emerek uykuya dalıyor. Doktoruna emzik kullanmamın uygun olup olmadığını danışacağım da acaba içinizden benzer şeyi yaşayan ve doktoruna danışan oldu mu? Yeni doğanda emzik kullanımı hakkında genel görüşler nedir acaba? Meme reddine sebebiyet verir mi?