Eva_kuzusu gbdl23 bence de son ana bırakmayın benim 14 gün kaldı kafam da bişeyler oturmadı sürekli aklımda ya bebeğiniz kızsa papatya konsepti güzel oluyor inşallah ben kutlayınca fotoğraf atarım
gbdl23 Eva_kuzusu çok sevinirim fikir olur bana da kiz bebeğim 🌸 az kalmış sizin harika olacağından eminim stres yapmayın 🤩🙏🏻